loading...
بیاهی توار
محمد هوتی پور بازدید : 35 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
[URL=http://upload.tehran98.com/viewer.php?file=lvdemqrnvl4z7h59ox3c.jpg][IMG]http://upload.tehran98.com/img1/lvdemqrnvl4z7h59ox3c_thumb.jpg[/IMG][/URL][URL=http://upload.tehran98.com/viewer.php?file=lfu4vq42f63m31gbbhk.jpg][IMG]http://upload.tehran98.com/img1/lfu4vq42f63m31gbbhk_thumb.jpg[/IMG][/URL]
محمد هوتی پور بازدید : 89 جمعه 22 دی 1391 نظرات (2)

به گزارش بیاهی توار به نقل از مانا، مسوول پایانه حمل یکسره مجتمع بندری شهید رجایی بندر عباس گفت: این بندر با همکاری گمرکات استان کالاهای اساسی را در هر ساعتی ازشبانه روز تخلیه می‌کند. اسکندری افزود: سیاست حمل یکسره از کشتی به کامیون‌های آماده حمل برای ارسال سریع کالاهای اساسی در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس پیگیری می‌شود. تا هفته آینده نیز 30 هزار تن برنج دیگر وارد کشور می شود. از ابتدای امسال 386 هزار تن برنج، یک میلیون و 600 هزار تن گندم ، 70 هزار تن گوشت قرمز، 14 هزار تن گوشت مرغ و 322 هزار تن روغن نباتی از طریق گمرگات استان وارد کشور شده است. ارونقی معاون هماهنگی حوزه نظارت بر گمرکات استان نیز گفت: گمرکات با همکاری بنادر برای ورود ، تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی به صورت شبانه روزی آماده‌اند.

محمد هوتی پور بازدید : 62 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

فرمانده پایگاه دریابانی میناب در تشریح خبر فوق گفت: گشت خودرویی پاسگاه مرزی دریایی کوهستک حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت جاسک به دو دستگاه کامیون در حال حرکت مشکوک شده و دستور ایست می دهند. سرهنگ رستمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، افزود: رانندگان کامیون بدون اعتنا به هشدار ماموران با افزایش سرعت و انجام حرکت مارپیچ خطرناک قصد داشتنداز محل متواری شوند که در نهایت با سرعت عمل و قاطعیت ماموران هر دو دستگاه خودرو متوقف شد. این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروها 126 راس گوسفند قاچاق کشف وسه قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شدند

محمد هوتی پور بازدید : 90 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

سید مصطفی بهشتیان، مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران اظهار داشت:به منظور ساخت بندر صیادی راس میدانی واقع در سواحل شرقی استان هرمزگان،تا پایان سال گذشته 30 درصد از مطالعات اولیه انجام شدكه به این منظور، تا پایان سال 90 مبلغ یک میلیارد و 381 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان شیلات ایران نیز هزینه شده است. بهشتیان در گفتگو با مانا تاکید کرد: از آنجا در محلی که برای ساخت بندر صیادی راس میدانی در نظر گرفته شده بود دو بندر کوچک مردمی توسط قرارگاه خاتم الانبیا احداث شده و مردم منطقه از طریق این دو بندر به صیادی مشغول هستند؛ ساخت بندر صیادی راس میدانی فعلاً متوقف اعلام شده است. به گفته این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، درصورت نیاز به ساخت این بندر و البته پس از تکمیل مطالعات، ساخت این بندر به این قرارگاه واگذار می شود . مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران،تصریح کرد:در هر حال به منظور تکمیل مطالعات ،امسال 419 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان شیلات ایران اختصاص یافته است.

محمد هوتی پور بازدید : 63 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش بیاهی توار به نقل از فارس، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر در حاشیه «کارگاه آموزشی تربیت مربی نحله‌های انحرافی» که توسط اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد، با ذکر مقدمه‌ای از «نتیجه شوم اختلاف در میان امت اسلامی»، اظهار کرد: وجود اختلاف در امت اسلامی ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکر امت اسلامی وارد می‌کند. وی ادامه داد: مسلمان کشی و کشتار مسلمانان توسط برخی دیگر از مسلمانان نتیجه و ثمره اختلاف است. امام جمعه میناب در ادامه، موضع‌گیری حزبی و تعصبات نژادی و قبیله‌ای، کج اندیشی و لجاجت در فهم، ممنوعیت نوشتن و نقل احادیث و زمینه‌سازی برای حضور کشیش‌ها و پخش اسرائیلیات را از مهم‌ترین دلیل پیدایش فرق اسلامی ذکر کرد. معتمدی‌فر درگیری فرهنگی و نفوذ فرهنگ بیگانه در عصر ترجمه، اجتهاد در برابر نص، تفسیر رای قرآن کریم و سلاطین جور را از دیگر علل پیدایش فرق اسلامی دانست. وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی آمار موجود در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار رسمی موجود، وهابیت پس از مسیحیت و فرقه‌های انحرافی از نظر فعالیت در کشور مقام سوم را داراست. امام جمعه میناب با بیان این که امروز دشمنان اسلام در صدد ایجادکلیسای خانگی هستند، از این پدیده به عنوان خطری بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: مسیحیت و وهابیت شمشیر دو لبه استعمار است.

محمد هوتی پور بازدید : 58 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)
5113 634878993872036049 m

ترک تحصیل دانش آموزان هشت بندی به بهانه كارگری! در سال های اخیر به دلیل رونق کشاورزی در بخش هشت بندی شهرستان میناب هر ساله تعداد زیادی دانش آموز به دلیل به کار گیری آنها در مزارع کشاورزی مجبور به ترک تحصیل می شوند .

محمد هوتی پور بازدید : 65 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش بیاهی توار به نقل از مارین نیوز، نماینده میناب، رودان، جاسک، بشاگرد وسیریک درمجلس شورای اسلامی گفت: بنا به دستور رئیس‏ جمهور باید 1000 مجوز صید به قایقداران جاسک، میناب و سیریک واگذار شود. عبدالکریم هاشمی در شورای اداری جاسک افزود: این تعداد مجوز در سفر دور چهار رییس به استان صادر شده و بایستی نهایی شود. وی اظهار امیدواری کرد: رئیس شیلات ایران و مدیرکل شیلات هرمزگان پیگیر این مصوبه و نامه رئیس‏ جمهور که در تاریخ 22 آذر امسال ابلاغ شده، باشند.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
سوالی ذهنتان را آشفته کرده آن هم این که زرآباد کجا بیاهی کجا خب بهتان حق میدم اما ازآنجائیکه بنده به روستاهای ساحلی علاقه بسیارشدید دارم ب همین جهت وبلاگ بیاهی توار ایجاد کردم و ب زودی زود در آینده نزدیک با یاری شما دوستان ارجمند وبلاگی از روستای کرتی هم ایجاد خواهم کرد ‏*‏********** شماره تماس:09302107628 ایمیل:open7995@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از 100 به این وبلاگ چه نمره ای میدین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 18,555
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید